T3 AIRE 360 vs. Dyson Airwrap: Hvilket alt-i-en hårstylingværktøj er bedre?
PureWow -redaktører vælger hvert emne, der vises på denne side, og nogle ting kan være begavet til os. Derudover kan PureWow tjene kompensation gennem tilknyttede links i historien. Alle priser er nøjagtige på udgivelsesdatoen. Du kan lære mere om den tilknyttede proces her .
T3Jeg har prøvet en masse af forskellige Hårværktøjer Gennem årene, men hvis der er et brand, har jeg tillid til og vender tilbage til gang på gang er det T3. Deres Flat Ironbeauty Editor nogle syv år senere.
Fra min erfaring har T3s værktøjer altid leveret ensartede resultater og er bygget til sidst, hvilket er grunden til, at når mærket annoncerede, at de lancerede et alt-i-en-stylingværktøj, blev jeg lokket nok til at ønske at prøve det på trods af at jeg aldrig rigtig har været stor På blæser tørring af mit hår .
Hvordan er T3 Aire 360 forskellig fra Dyson Airwrap?
Lad os få dette ud af vejen først, fordi jeg ved, at det er det, de fleste mennesker er nysgerrige efter. Først er der den åbenlyse og betydningsfulde prisforskel mellem de to værktøjer: T3 AIRE 360 koster $ 300, mens Dyson Airwrap er $ 600.
Efter at have bokse T3 Aire 360 blev jeg behageligt overrasket over at se, at alt kom pakket i en slank trækkasse med smarte indre lommer, der holder hver af vedhæftede filer. Som nogen, der afskyr rodet, fandt jeg, at dette var langt mere pladseffektivt end det gigantiske hvælving, som Dyson Airwrap (og lignende værktøjer) kommer ind.

Hvordan fungerer T3 AIRE 360?
Ligesom sine forgængere bruger T3 AIRE 360 opvarmet luftstrøm til at indpakke sektioner af håret omkring dets tønde, hvilket resulterer i bløde hoppekuller, der efterligner en udblæsning.
Værktøjet har tre hastigheder og tre varmeindstillinger med de højeste temps, der når op til 237 grader Fahrenheit, som T3 bestemmes som den hotteste temperatur, du kan bruge til at indstille en stil uden at forårsage skade på dit hår i processen. Når det er sagt, skal du advares om, at tønderne kan få meget Varmt, så sørg for at håndtere dem fra deres seje tip ovenpå, når du skifter vedhæftede filer.
Deri ligger den ene store ulempe ved T3 Aire 360: Du skal skifte tønder for at krølle hver side af dit hår. Dyson får bestemt overhånden her for at finde ud af, hvordan du skifter retning af dine krøller ved hjælp af kun en tilknytning.
Selv stadig efter at have lagt begge værktøjer (og stort set enhver airstyling eller selv-krøllende hårværktøj derude) til testen kommer T3 Aire 360 på toppen-især i betragtning af hvor meget bang du får til din bukke.

Vil jeg anbefale T3 Aire 360?
Ja, jeg vil anbefale Aire 360 til enhver, der regelmæssigt blæser tørrer deres hår og/eller enhver, der aldrig helt fik et greb om at bruge et krøllejern; Et værktøj som dette kan være lettere for dig at manøvrere.
Hvad angår mig? Jeg er klar over, at jeg sandsynligvis ikke er måldemoen for denne type alt-i-en-stylingværktøj. Jeg tør typisk ud af mit naturligt bølget hår, og når jeg styler det, foretrækker jeg at bruge et krøllejern til at tilføje en definition uden at hæve lydstyrken. Så selvom AIRE 360 er et smukt udformet værktøj, som jeg kan værdsætte, tror jeg ikke, at jeg vil bruge det lige så meget som min trofaste T3 Curl ID -jern.
Den gode nyhed er, om du beslutter at prøve den nye AIRE 360 eller vælge et af brandets andre stylingværktøjer i stedet kan du være sikker på, at det vil vare i mange år.
$ 300 hos Sephora $ 300 hos Amazon